Re: SIIS - macie w ogóle infrastrukturę szerokopasmową ???

Użytkownik "Krzysztof Wróblewski" <cree.stoss@gmail.com> napisał w wiadomości iogld1$2a3s$1@saturn.cyberbajt.pl">news:iogld1$2a3s$1@saturn.cyberbajt.pl...
W dniu 2011-04-17 01:52, ZodiaK pisze:

Użytkownik "Paweł" <blue_lista_insert@interia.pl> napisał w wiadomości
iocq1v$kt4$1@saturn.cyberbajt.pl">news:iocq1v$kt4$1@saturn.cyberbajt.pl...
W dniu 2011-04-15 21:18, ZodiaK pisze:
Zadalem pytanie i czekam na odpowiedz :)

"W Ad. I wezwania mamy przytoczoną definicje dostępu szerokopasmowego jako dostęp "jeżeli wydajność łącza nie jest czynnikiem ograniczającym
możliowość uruchomienia aplikacji".

Czy jeżeli przedstawie aplikacje dostępne w sieci Internet, które dla celów działania - uruchomienia - potrzebują pasmo większe niż np. 100 Mb/s a zarazem w swojej sieci nie posiadam punktu sieci dostępowej umowżliwiającego dostęp powyżej 100 Mb/s to czy można w myśl ustawy definiującej oraz wezwania wypełnić Oświadczenie o nieposiadaniu
infrastruktury szerokopasmowej ?

Skoro w myśl ustawy maksymalna prędkość dostępowa jaką dysponują moje punkty dystrybucji nie zapewniają uruchomienia aplikacji dostępnych w
sieci Internet to zarazem nie posiadam punktów dostępowych
zapewniających dostęp szerokopasmowy - czyli nie podlegającą
inwentaryzacji."

:)

ale serio napisz co ci odpowiedzieli :)

jeszcze nic.

Odpiszą po terminie albo wcale

dzis wysylam oficjalnie pismo w 2 sprawach . Pierwsze to te pytanie w/w a drugie prosba o zmiane terminu na 30 dni udostepnienia prawidlowo dzialających formularzy i poinformowaniu mnie o tym. Te ktore sa dzis wymagaja podania wspolrzednych GPS, ktore nie sa wymagane.

--
Maciej Krok
ComTelNet